3 بازی ps4 پرطرفدار

horizon zero dzwn

یک بازی جهان باز که شخصیت اول بازی دختری جوان به نام آلوی است که دارای مهارت های تیر انداری و جنگیدن است که در این بازی با موجودات به شکل دایناسور اما از نوع فلزی و رباتیک به پیکار می پردازد و با انجام ماموریت های اصلی و فرعی محیطی بسیار هیجان انگیز را برای شما به وجود می آورد .

داستان بازی در هزار سال بعد از زمان حال رخ می دهد که نسل بشر در حال انقراض است و ربات ها بر آن حکومت می کنند سبک های مبارزه ای بسیار متنوع، از دیگر جذابیت های این بازی است استفاده از مواد منفجره تیر و کمان، مخفی کاری از نمونه های سیستم مبارزاتی بازی است.

nioh

بازی بسیار چالش بر انگیز که داستان ویلیام آدامز را روایت می کند ویلیام اولین سامورایی غربی است که در تعقیب یک دشمن وارد ژاپن می شود .

بازی از Ninja Gaiden که از کار های قبلی سازندگان Nioh است الهام گرفته است و برای بازی کردن نیاز مند حوصله بسیاری است که می توانند ساعت ها توجه شما را به آن جلب کند .

uncharted

به جرأت میتوان یکی از بهترین بازی هایی است که تا الآن ساخته شده است.بازی ادامه ی آنچارتد 3 اتفاق می افتد و نیت و برادرش سم که در جستجوی گنج دزد دریایی هنری ایوری هستند .

سبک بازی اکشن ماجراجویی و سوم شخص است و مهارت های شنا کردن کنترل وسیله نقلیه در بازی وجود دارد این بازی از سایت های معتبر نمرات بسیار قابل قبولی دریافت کرده و

منبع

خرید بازی ps4 ار یورگیم می توان بازی دست دوم و کارکرده ps4 و همچنین اکانت ps4 را آکهی کرد و خریئ فروش کرد.

نظر مثبت بسیاری از گیمر ها و منتقدین را به خود جلب کرده است.

2 دیدگاه دربارهٔ «3 بازی ps4 پرطرفدار»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *