افزایش سرمایه 1400

در حال حاضر شرکت مشمول ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت است و انجام افزایش سرمایه 101 درصدی منجر به خروج شرکت از شمولیت ماده مذکور نشده و تاثیر قابل ملاحظه­‌ای بر بهبود ساختار مالی شرکت نخواهد داشت.در نتیجه سازمان بورس عدم موافقت خود با انجام افزایش سرمایە درخواستی “خاور” را در تاریخ 5 اسفند 95 به این شرکت اعلام کرده است.

با افزایش سرمایه “خاور” موافقت نشد

بر اساس اجرای ماده 12 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه زمان‌بندی پرداخت سود نقدی پیشنهادی هیيت مدیره در مجمع عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 99 برای نماد شپنا (پالایش نفت اصفهان) در سامانه کدال (سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران) اعلام شده است.

سهامدارانی که در تاریخ مجمع سهامدار این شرکت باشند؛ طبق اطلاعیه ذیل که در 16 تیر 1400 منتشر شده، سود نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

1- سود سهام سهامداران حقیقی دارای سهم در تاریخ 1400/04/28 که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، در تاریخ 1400/06/08 به حساب بانکی اعلامی سهامدار در سامانه سجام، واریز میگردد.

2- سهام سهامداران حقیقی غیر سجامی و کلیه سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته خود را دریافت نکرده‌اند (اعم از سجامی و غیر سجامی) از تاریخ 1 آبان 1400 با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور و با ارایه اصل و تصویر کارت ملی و گواهینامه نقل و انتقال سهام قابل دریافت است.

3- سهام سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها در تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه کمتر از 20 میلیون سهم بوده از تاریخ 1 آذر 1400 از طریق کلیه شعب بانک تجارت سود را دریافت می‌کنند.

4- سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها بیش از 20 میلیون سهم بوده، از تاریخ 1 آذر1400، به حساب بانکی اعلامی سهامدار واریز میگردد.

لازم به ذکر است که جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز دوشنبه مورخ 1400/04/28 در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس بزرگراه آزادگان- کیلومتر 3 جاده تهران-سالن آمفی تياتر شهرک شهید محمد منتظری برگزار میگردد.

سود نقدی سهامداران شپنا کی واریز میشود؟

افزایش سرمایه

«میدکو»: هیات مدیره شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه از انجام مرحله دوم افزایش سرمایه این شرکت به میزان 33درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی خبر داد.

«قثابت»: شرکت کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان سهامدارانش را برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع عمومی فوق العاده دعوت کرد. 

«امید»: حسابرس قانونی شرکت تامین سرمایه امید، با افزایش سرمایه 210درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.

«کرازی»: سهامداران شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، به مجمع عمومی فوق العاده فراخوانده شدند.  اطلاعیه‌ها

«سمایه»: بانک سرمایه اعلام کرد که 165میلیارد تومان از مطالبات مشکوک الوصول خود را وصول کرده است.  پرداخت سود

«داسوه»: بنابر اعلام شرکت داروسازی اسوه، این شرکت در سال مالی منتهی به 99.12.30، به ازای هر سهم 1,535ریال سود کسب کرده است و 1,075ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«تنوین»: شرکت تامین سرمایه نوین، در سال مالی منتهی به 99.12.30، برای هر سهم 1,389ریال سود محقق کرده ‌است که 84ریال از آن را، بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«دسانکو»: شرکت داروسازی سبحان انکولوژی، اعلام کرد 400ریال از 445ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به 99.12.30، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«ودانا»: بنابر اعلام شرکت سرمایه‌گذاری دانایان، این شرکت در سال مالی منتهی به 99.06.31، به ازای هر سهم 449ریال سود کسب کرده است و 400ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

«وآوا»: شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین، در سال مالی منتهی به 99.12.30، برای هر سهم 2,365ریال سود محقق کرده‌است که هزار ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم خواهد کرد.

«زنگان»: شرکت صنعت روی زنگان، اعلام کرد 400ریال از 4872ریال سود خالص به ازای هر سهم خود را در سال مالی منتهی به 99.12.30، بین سهامداران توزیع می‌کند.

«سغدیر»: بنابر اعلام شرکت توسعه سرمایه و صنعت غدیر، این شرکت در سال مالی منتهی به 99.06.31، به ازای هر سهم 2,238ریال سود کسب کرده است و 1,146ریال از آن را بین سهامداران خود تقسیم می‌کند.

 «دقاضی»: شرکت داروسازی شهید قاضی اعلام کرد سود سهامداران حقیقی و حقوقی شرکت در دی ماه 1400 پرداخت خواهد شد.

«درهآور»: شرکت دارویی ره‌آورد تامین اعلام کرد سهامداران حقیقی این شرکت می‌توانند از تاریخ 1400.10.10 به مدت یک ماه سود سهام سال مالی منتهی به 99.12.30 را دریافت کنند. سود سهامداران سجامی از طریق شماره حساب های اعلام شده واریز خواهد شد و سهامداران غیر سجامی برای دریافت سود باید به شعب بانک رفاه مراجعه کنند.

«کرازی»:بنابر اعلام شرکت  کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی، سود سهامداران حقیقی این شرکت در تاریخ 1400.05.05 توزیع خواهد شد.

«رافزا»: شرکت رایان هم افزا اعلام کرد سود سهامداران حقیقی که در سامانه  سجام ثبت نام کرده‌اند از تاریخ 1400.03.24 الی 1400.04.02 به حساب آنان واریز خواهد شد. همچنین سهامداران غیر سجامی می‌توانند از تاریخ 1400.04.02 با مراجعه به شعب بانک پاسارگاد سود سهام خود را دریافت کنند.

«سیستم»: سود سهامداران حقیقی شرکت همکاران سیستم در تاریخ 1400.04.07 به حساب‌های بانکی اعلام شده آن‌ها در سامانه سجام واریز خواهد شد. صورت‌های مالی

«ورازی»: طبق صورت‌ مالی یک ساله منتهی به 1399.12.30، شرکت بیمه رازی، در این مدت 14میلیارد و 530میلیون تومان سود خالص کسب کرد و سود خالص هر سهم 8ریال رقم خورد. لازم به ذکر است این شرکت در دوره قبل زیان‌ده بوده است.

«سفارس»: سود خالص شرکت سیمان فارس و خوزستان در سال مالی منتهی به 1399.12.30 با 108درصد رشد نسبت به دوره گذشته به هزار و 240میلیارد تومان رسید. همچنین سود خالص هر سهم سفارس معادل 2,198ریال ثبت شد.

«وبوعلی»: بر اساس صورت‌ مالی سه ماهه منتهی به 1400.02.31، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی در این مدت 90میلیارد تومان سود خالص کسب کرد که نسبت به دوره قبل افتی 66درصدی را رقم زده است. 

مرحله دوم افزایش سرمایه میدکو در دستور کار هیات مدیره

خبرهایی از افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی / «خگستر» آماده بازگشایی

بر اساس اخبار منتشر شده در کدال، آگهی افزایش سرمایه شرکت خگستر به ثبت رسید تا این شرکت پس از افزایش سرمایه 1550 درصدی آماده بازگشایی شود.

تحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران در رابطه با خبر «طرح ملی مسکن اقساطی چیست؟ ثبت‌نام با متری یک‌میلیون تومان» جوابیه داده است.

به اطلاع میرساند در تاریخ 25 خرداد 1400 گزارشی توسط خبرنگار تجارت نیوز در این سایت منتشر شد با عنوان «مسکن ملی اقساطی چیست؟/مبلغ هر قسط 7 میلیون تومان!». در این مطلب «طرح ملی مسکن اقساطی» که توسط «اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران» معرفی و توسط تعاونی‌های زیرمجموعه در حال اجرا می‌باشد را با «طرح اقدام ملی مسکن» که بارها به ‌غلط مسکن ملی دولتی نام‌برده شد مقایسه شده است.

لازم به توضیح است «اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران» متشکل از بدنه تعاونی‌های عمرانی و انبوه‌سازی مسکن تحت نظر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به‌عنوان یکی از تشکل‌های رسمی حوزه عمران و ساختمان درحال فعالیت می‌باشد.

این اتحادیه به‌واسطه شرکت‌های تعاونی زیرمجموعه آن، در راستای حل بخشی از مشکلات مسکن کشور و همسو با دولت و مبتنی بر سند توسعه تعاون (مصوب 28/2/1392 هیيت‌وزیران به شماره 23609/ت46116هـ) پروژه‌های ساختمان و مسکن را در قالب مشارکت جمعی که روح تعاون محسوب می‌گردد، با عمل به تعهدات به اجرا می¬رساند.
درخصوص اطلاعات مندرج در این خبر مبنی بر حداقل پیش‌پرداخت 90 میلیون تومان به‌صراحت باید اعلام کنیم حداقل پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام در «طرح ملی مسکن اقساطی» اتحادیه، متری یک‌میلیون تومان و حداقل مبلغ هر قسط، متری 75 هزار تومان می‌باشد که طبق هر نوع محاسبه، مغایر با خبر درج شده است.

در بند دیگری از این مطلب به پروژه‌هایی در شهرری و اشرفی اصفهانی که به واسطه این طرح در حال اجرا می‌باشد اشاره شده است که با توجه به اطلاعات دقیق پروژه‌های طرح ملی مسکن اقساطی که در رسانه‌های معتبر منتشرشده، صراحتا اعلام می‌شود این اتحادیه پیش از اجرای طرح ملی مسکن اقساطی و در حال حاضر هیچ پروژه¬ای در این دو منطقه تهران نداشته و ندارد.

رقم متری 38 میلیون تومان برای چیتگر هم کذب محض بوده و مبلغ پرداختی افراد طبق هزینه تمام‌شده می‌باشد.

لازم به ذکر است این طرح برای تمام مناطق استان تهران در حال مطالعه و ارزیابی بوده و با توجه به گستره کشوری آن، قطعا در استان‌های دیگر نیز اجرا خواهد شد.

ازآنجاکه تمام اطلاعات مندرج در این خبر نادرست بوده و عنوان طرح نیز اشتباها «طرح مسکن ملی اقساطی» عنوان شده، طبق تاکید ماده 23 قانون مطبوعات، آن رسانه محترم وظیفه دارد تا جوابیه این اتحادیه را در آن رسانه به‌طور کامل منتشر نماید و در غیر این صورت اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران بر اساس حقوق قانونی خود اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

جوابیه درباره طرح ملی مسکن اقساطی

فزایش سرمایه

«کمرجان»: شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار اعلام داشت، افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 70میلیارد ریال به مبلغ 700 میلیارد ریال معادل 900درصد از محل مطالبات و آورده نقدی ( به مبلغ 96.740میلیون ریال ) و نیز از محل مازاد تجدید ارزیابی زمین (به مبلغ 533,260میلیون ریال ) به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت مورد تصویب قرار گرفت .

«کرازی»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 1441درصدی شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را صادر نمود.

«کماسه»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 739درصدی شرکت تامین ماسه ریخته گری از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌هاو سود انباشته را صادر نمود.

«دسانکو»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 36درصدی شرکت داروسازی سبحان انکولوژی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را صادر نمود.

«سپیدار»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 250درصدی شرکت سپیدار سیستم آسیا از محل سود انباشته را صادر نمود.

«کالا»: سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 100درصدی شرکت بورس کالای ایران از محل سود انباشته را صادر نمود. اطلاعیه‌ها

«ثاخت»: شرکت  بین المللی توسعه ساختمان اعلام نمود در نظر دارد صد در صد سهام یکی از شرکت های تابعه خود به نام شرکت افق سازه پایا آدخ (سهامی خاص) واقع در شهر مشهد به شماره ثبت 52974 و شناسه ملی 10840108880 را از طریق مزایده به صورت نقد و اقساط کوتاه مدت با قیمت پایه 845,120,000,000 ریال و با مشخصات مندرج در اسناد مزایده به اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد صلاحیت واگذار نماید.

«تملت»: شرکت تامین سرمایه بانک ملت از انتشار اوراق خرید دین به ارزش 1000میلیارد ریال برای شرکت سرمایه‌گذاری توسعه کیش خبر داد و اعلام داشت شرکت تامین سرمایه بانک ملت به عنوان مشاور، متعهد پذیره نویس و بازارگردان این اوراق می‌باشد.

«فروی»: شرکت ذوب روی اصفهان از  خرید 7500 تن خاک روی متوسط عیار از طریق بورس کالا از مجتمع سرب وروی انگوران به مبلغ 345,311میلیون ریال خبر داد.

«غویتا»: شرکت ویتانا از  انعقاد دو قرارداد ساخت سیتم هندلینگ آرد و شکر خبر داد.  قرارداد هندلینگ آرد: طراحی و ساخت و نصب و راه اندازی سیستم ذخیره آرد 90 تنی با دو عدد سیلوی 45 تنی و انتقال آرد به ظرفیت 3 تن در ساعت قرارداد هندلینگ شکر:طراحی و ساخت و نصب و راه اندازی انتقال شکر از هابر انبار دپوی شکر گرانول همراه با تهیه پودر و توزین به ظرفیت و تعداد بچ های تولیدی . مبلغ قراردادها 12میلیارد تومان می‌باشد.

«خمهر»: شرکت مهرکام پارس اعلام نمود  افزایش نرخ جهت محصولات اصلی اخذ شده از مشتری عمده می‌‌باشد که میانگین افزایش قیمت محصولات انواع داشبورد دراین فرم اعلام می‌گردد. لازم به توضیح است قسمتی از افزایش نرخ مزبور ، افزایش نرخ اقلام تبادلی می‌باشد.

«کقزوی»: شکرت شیشه قزوین اعلام نمود با آقای حمیدرضا علاقبندیان بعنوان قسمتی ازمطالبات (ازمحل تامین مالی صورت گرفته جهت تسهیلات تسویه شده ) معامله نموده است.

«تنوین»: شرکت تامین سرمایه نوین سهامداران خود را برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه فراخواند. این مجمع در روز سه شنبه مورخ 11 خرداد ماه و در ساعت 14 تشکیل می‌گردد.

«سبهان»: شرکت سیمان بهبهان نرخ فروش انواع سیمان خاکستری را از  4,355,218ریال به 4،877،844ریال افزایش داد.

«شپاس»: اوراق اختیار فروش تبعی بر روی نماد نفت پاسارگاد با نماد «شپاس ت.ف0103» با قیمت اعمال 25،022و تاریخ سررسید 11 خرداد 1401 منتشر می‌شود.

«زپارس»: بلوک 36درصدی سهام شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس به قیمت پایه هر سهم 205 هزار و 190 ریال فردا(سه‌شنبه، 11 خرداد) در بازار دوم بورس تهران عرضه می‌شود. گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«بترانس»: شرکت ایران ترانسفو  در 12ماهه منتهی به 99.12.30 مبلغ 191ریال سود به ازای هر سهم محقق نمود که این رقم نسبت به سال مالی 98 بیش از 80درصد افزایش داشت.

«دفارا»: شرکت داروسازی فارابی در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 5237ریال سود محقق کرد.

«وکادو»: شرکت سرمایه‌گذاری تکادو در اردیبهشت ماه فروشی نداشت.

«کلوند»: شرکت صنایع کاشی و سرامیک الوند در اردیبهشت ماه بیش از 35میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

«ددانا»: شرکت داروسازی دانا در مدت دو ماهه سال 1400 بیش از 250میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات خود به دست آورد.

«لبوتان»: شرکت گروه صنعتی بوتان در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 3,630ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 358درصدی داشته است.

«شکربن»: شرکت کربن ایران در 12 ماهه منتهی به اسفند 99 برای هر سهم 6,148ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 204درصدی داشته است.

مجوز افزایش سرمایه 1441درصدی کرازی صادر شد

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، از کلیه سهامداران، وکیل یا قايم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 15:00 روز سه شنبه مورخ 1400/03/25 در استان تهران، شهر تهران به آدرس تهران، میدان هفت تیر، خیابان کریم خان زند، شماره 38، گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سالن کنفرانس حضور بهم رسانند.

گفتنی است، در این جلسه درباره استماع گزارش هیيت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1399/12/30، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیيت مدیره، تعیین پاداش هیيت مدیره تصمیم گیری می‌شود.

https://fardabourse.ir/News/5439c16a-59c0-eb11-b03f-b23d18bffaa5/%D8%B4%DA%AF%D9%88%DB%8C%D8%A7-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D9%85%D8%B9-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF

بر اساس اجرای ماده 12 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار برنامه زمان‌بندی پرداخت سود نقدی پیشنهادی هیيت مدیره در مجمع عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 99 برای نماد شپنا (پالایش نفت اصفهان) در سامانه کدال (سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران) اعلام شده است.

سهامدارانی که در تاریخ مجمع سهامدار این شرکت باشند؛ طبق اطلاعیه ذیل که در 16 تیر 1400 منتشر شده، سود نقدی خود را دریافت خواهند کرد.

1- سود سهام سهامداران حقیقی دارای سهم در تاریخ 1400/04/28 که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، در تاریخ 1400/06/08 به حساب بانکی اعلامی سهامدار در سامانه سجام، واریز میگردد.

2- سهام سهامداران حقیقی غیر سجامی و کلیه سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته خود را دریافت نکرده‌اند (اعم از سجامی و غیر سجامی) از تاریخ 1 آبان 1400 با مراجعه به یکی از شعب بانک تجارت در سراسر کشور و با ارایه اصل و تصویر کارت ملی و گواهینامه نقل و انتقال سهام قابل دریافت است.

3- سهام سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها در تاریخ مجمع عمومی عادی سالیانه کمتر از 20 میلیون سهم بوده از تاریخ 1 آذر 1400 از طریق کلیه شعب بانک تجارت سود را دریافت می‌کنند.

4- سهامداران حقوقی که تعداد سهام آن‌ها بیش از 20 میلیون سهم بوده، از تاریخ 1 آذر1400، به حساب بانکی اعلامی سهامدار واریز میگردد.

لازم به ذکر است که جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز دوشنبه مورخ 1400/04/28 در استان اصفهان، شهر اصفهان به آدرس بزرگراه آزادگان- کیلومتر 3 جاده تهران-سالن آمفی تياتر شهرک شهید محمد منتظری برگزار میگردد.

سود نقدی سهامداران شپنا کی واریز میشود؟

محمود محمودزاده با اشاره به اینکه اخیرا فراخوان عمومی در خصوص ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقساطی منتشر شده که فاقد وجاهت قانونی است و هیچگونه ارتباطی با طرح ملی مسکن ندارد، گفت: شرکت تعاونی تحت‌عنوان طرح ملی مسکن اقساطی، طرحی را معرفی کرده که هیچگونه ارتباطی با طرح ملی مسکن ندارد و در واقع از عنوان طرح اقدام ملی مسکن سوء استفاده شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه شرکت‌ها، پروژه‌هایی را پیش‌فروش کرده‌اند که کاملا غیرقانونی است و در این خصوص هیچگونه مجوزی از سوی وزارتخانه به آنها ارايه نشده است.

وی ادامه داد: طبق قانون، هرگونه پیش فروش ساختمان و مسکن باید از وزارت راه و شهرسازی مجوز رسمی داشته باشد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که مردم به این قبیل اقدامات اعتماد نکنند، گفت: این کار ارتباطی با وزارت راه و شهرسازی ندارد. در این خصوص شکایت حقوقی انجام شده است و امیدواریم این به موضوع در اسرع وقت رسیدگی حقوقی شود.

اخیرا مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران از مسکن اقساطی خبر داده و در این باره توضیحاتی را ارايه کرده بود (تسنیم).ویژگی‌های طرح ملی مسکن اقساطی

در سایت اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران در توضیح طرح ملی مسکن اقساطی آمده است که این طرح «بعد از مطالعات فراوان روی اثرات اقتصادی آن بر بازار مسکن اجرا شد. طرح مسکن اقساطی قطعا در مدت زمان اجرا بر قیمت مسکن در تهران و سایر شهرها اثر کاهشی خواهد داشت.»

این اتحادیه مدعی شده است که «در طرح ملی مسکن اقساطی، متقاضیان در مناطق مرغوب شهری صاحب مسکن خواهند شد و این ویژگی بزرگترین وجه تمایز آن با (طرح مسکن مهر)، (طرح احیای بافت فرسوده) و (طرح اقدام ملی مسکن) در دولتهای دکتر احمدینژاد و دکتر روحانی خواهد بود.»

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

ثبت‌نام در طرح ملی مسکن اقساطی

مجمع عمومی شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه برگزار شد.

بر این اساس، این شرکت اعلام کرد، مجمع عمومی عادی سالیانه راس ساعت 09:00 روز یکشنبه مورخ 1400/03/02 درمحل در محل سالن اجتماعات شرکت میدکو، به نشانی تهران، سعادت آباد، بلوار فرهنگ، نبش خیابان رشیدی (معارف سابق) پلاک 8 برگزار و درخصوص استماع گزارش هیيت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 1399/12/30، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامة کثیر‌الانتشار، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیيت مدیره، تعیین پاداش هیيت مدیره تصمیم گیری شد.

لازم به ذکر است، در این مجمع 328 ریال سود تقسیم شد.

مجمع “میدکو” 32 تومان تقسیم کرد

افزایش سرمایه های 1400

https://brandbid.ir

https://networkdesign.ir

/https://asheghune.ir

/https://cssmania.ir/i

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *