لوازم و تجهیزات آشپزخانه

لوازم و تجهیزات آشپزخانه چیست؟
امروزه آشپزخانه مهمترین بخش خانه و مرکز زندگی خانوادگی است خرید گاز رومیزی در سایت آتیس کالا همین الان طراحی اپن آشپزخانه بر نظم و طراحی کابینت تاکید کرده است.

دیگر نمی توان مانند گذشته با بستن درب آشپزخانه فضای آشپزخانه را از دید دیگران دور کرد.

علاوه بر این منظم بودن ظروف و تجهیزات آشپزخانه در کیفیت فضای آشپزخانه موثر است. لوازم جانبی کابینت قطعات کاربردی تجهیزاتی هستند که برای سازماندهی ظروف آشپزخانه طراحی شده اند.

لوازم آشپزخانه با چیدمان المان ها، دسترسی آسان و سریع به آن ها را فراهم می کند و علاوه بر کاربردی تر کردن کمد و فضای آشپزخانه، زیبایی و ظرافت را به آشپزخانه شما می بخشد.

استفاده از لوازم آشپزخانه Adlan راه حل مناسبی برای داشتن یک آشپزخانه مدرن است.

آبچکان
برای قرار دادن ظروف بعد از شستشو از ماشین ظرفشویی استفاده می شود. این محصول به دلیل تماس مستقیم با آب و رطوبت و روکش کروم از فولاد ساخته شده است.

گاترها انواع مختلفی دارند مانند آبچکان فلزی تک و دو طبقه و کابینت ام دی اف یا رومیزی.

ماشین ظرفشویی
ناودان پشت پنجره یا پرتابل یکی از پرفروش ترین زه های موجود در بازار است که برای آشپزخانه هایی که کابینت بالای سینک ندارند استفاده می شود.

گروه صنعتی همواره سعی در تولید محصولات جدید با بهترین کیفیت برای مشتریان دارد و از طریق فروشگاه اینترنتی و یا نمایندگی های معتبر در سراسر کشور به صورت مستقیم و آسان قابل دسترسی است.

یکی از محبوب ترین تجهیزات آشپزخانه، رگولاتورهای سوپرمارکت هستند. سبدهای مواد غذایی در انواع کابینت ها با ارتفاع های مختلف نصب می شوند و محدودیت طبقاتی برای این لغزنده ها وجود ندارد.

در سوپرکابینت می توانید انواع اقلام مانند ادویه و بطری و … را قرار دهید. بنابراین کابینت سوپرمارکت یکی از پرفروش ترین تجهیزات آشپزخانه می باشد.

رگولاتورهای داخل کابینت
برای سهولت دسترسی به محتویات داخل کابینت و استفاده بهینه از فضای داخلی کابینت آشپزخانه از لغزنده های ریلی داخل کابینتی استفاده می شود.

از لوازم ارگانایزر کابینت می توان به سرگرمی ها و جابرنگی و سیب زمینی با پیاز اشاره کرد. همینطور یکی از مبتکرانه ترین محصولات چیدمان کابینت نرده، گوشه جادویی یا گوشه جادویی کابینت هایی است که در گوشه آشپزخانه قرار گرفته و به آن دسترسی دارند. استفاده از آنها دشوار است.

تجهیزات اتاق خواب
تنظیم کننده ها و سازمان دهندگان نقش بسیار مهمی در اتاق خواب دارند. با وسایل اتاق خواب می توانید به راحتی وسایل مورد نیاز خود را مرتب کنید و همیشه در دسترس داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *