خرید سینک ظرفشویی

راهنمای خرید سینک ظرفشویی
این روزها سینک ظرفشویی فقط یک سینک برای شستن ظروف یا میوه نیست. سینک های موجود در بازار امروزه در مدل ها، طرح ها و کارکردهای مختلفی عرضه می شوند. علاوه بر این، آنها از مواد مختلف ساخته شده اند. پس چگونه می توانیم بین این همه مدل و طرح سینک مورد نظر خود یکی را انتخاب کنیم؟ قیمت و خرید سینک ظرفشویی در آتیس کالا قبل از خرید سینک باید ابتدا با انواع این محصولات آشنا شوید. سپس بر اساس عوامل مهمی مانند فضای آشپزخانه، بودجه، طراحی آشپزخانه و حتی سلیقه شخصی خود یکی را انتخاب کنید.

انواع سینک ظرفشویی
ماشین ظرفشویی های موجود در بازار انواع و مدل های مختلفی دارند. این محصولات بر اساس نوع نصب و فضای آشپزخانه به دسته های زیر تقسیم می شوند.

سینک تکی
سینک ظرفشویی دو کاسه ای
ماشین ظرفشویی سطحی
سینک توکار
سینک تکی
یکی از مواردی که قبل از خرید سینک باید به آن توجه کنید فضای آشپزخانه است. اگر فضای کافی در آشپزخانه خود ندارید، نمی توانید یک سینک دو نفره بزرگ بخرید.

سینک های تک لگنی فضای کمتری را اشغال می کنند. پس اگر فضای کمی دارید این مدل سینک گزینه خوبی برای شماست.

سینک ظرفشویی دو کاسه ای
اگر آشپزخانه شما فضای بزرگی دارد، می توانید سینک های دو نفره بخرید. این نوع سینک ها به شما کمک می کنند در هر لگن یک کار انجام دهید.

به این ترتیب می توانید کارها را سریعتر و همزمان انجام دهید. این ویژگی در شستن ظروف و شستن میوه ها و سبزیجات به شما کمک می کند.

ماشین ظرفشویی سطحی
سینک ظرفشویی کانتری دارای قاب بوده و در کنار دیوار نصب می شود. در این نوع سینک کابینت اطراف کاملا توسط سینک پوشانده شده است. در نتیجه آب کمتری به اطراف و روی کابینت ها پاشیده می شود.

اگر به آسیب کابینت های چوبی آشپزخانه خود حساس هستید، سینک های زیر کوه گزینه خوبی برای شما هستند.

سینک توکار
اگر ظاهر آشپزخانه برای شما اهمیت بیشتری دارد و می خواهید فضای آشپزخانه زیباتری داشته باشید، محصولات توکار مناسب شما هستند. این سینک های توکار در داخل کابینت نصب می شوند. به همین دلیل احتمال پاشش آب روی پیشخوان بیشتر است.

انواع سینک ظرفشویی
ماشین های ظرفشویی بر اساس مواد و مصالح ساختمانی به گروه های زیر تقسیم می شوند:

سینک گرانیتی
سینک استیل
سینک شیشه ای
سینک سرامیکی
سینک سنگی
سینک گرانیتی
سینک های گرانیتی از گرانیت، کوارتز و رزین ساخته می شوند. این سینک ها در رنگ های مشکی، قهوه ای، دودی، بژ و کرم تولید و عرضه می شوند. این نوع سینک ها با نام سینک کورین نیز شناخته می شوند.

اگر به فکر خرید سینک گرانیتی برای آشپزخانه خود هستید، باید محصولی با کیفیت انتخاب کنید. اگر سینک گرانیتی کیفیت لازم را نداشته باشد با مشکلاتی مانند شکستگی، تعریق و ترک خوردگی مواجه خواهید شد.

سینک استیل
یکی از محبوب ترین انواع سینک سینک سینک استیل می باشد. این نوع سینک ها از نظر ظاهری زیبا و دوام بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند. قیمت مناسب آن یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن است. جنی استیل این سینک ها به شما کمک می کند آنها را به راحتی تمیز کنید.

سینک های استیل دارای دو نوع براق و مات هستند. سینک های براق لکه های آب کمتری را نشان می دهند و راحت تر تمیز می شوند. سینک های استیل عموما زنگ نمی زنند و به دلیل استحکام زیاد متورم و فرو نمی روند.

سینک شیشه ای
سینک های شیشه ای از شیشه ایمنی نشکن ساخته شده اند. قسمت لگنی این نوع سینک از فولاد است. البته این سینک ها در مقایسه با سینک های دیگر از نظر زیبایی بیشتر و کیفیت چندان مناسبی ندارند.

سینک های شیشه ای به وضوح لکه های آب را نشان می دهند. همچنین ممکن است خراش های زیادی روی آن ها وجود داشته باشد. سینک های شیشه ای بیشتر از سایر سینک های موجود در بازار در معرض خطر شکستگی قرار دارند.

سینک سرامیکی
نوع دیگر سینک سینک ظرفشویی سرامیکی است. این سینک ها از سرامیک ساخته شده اند. اگر آشپزخانه شما سفید است و دوست دارید سینک با دکور و رنگ آشپزخانه هماهنگ باشد،

این محصولات برای شما مناسب هستند. این سینک ها در برابر خراش و خراش مقاوم هستند. همچنین می توانید به راحتی آنها را تمیز کنید.

سینک سنگی
سینک های سنگی از سنگ طبیعی ساخته شده اند. اگر به این نوع سنگ ها علاقه دارید، قطعا انتخاب خوبی برای شما هستند. سنگ کوارتز معمولا برای ساخت سینک های سنگی استفاده می شود. سینک های ساخته شده از کوارتز شفاف خراش های کمتری نسبت به انواع تیره نشان می دهند.

نکاتی که در هنگام خرید سینک باید رعایت کنید
قبل از خرید سینک، حتما فضای آشپزخانه خود را برای خرید سینک با اندازه مناسب در نظر بگیرید. ماشین ظرفشویی می تواند یک یا چند سینک داشته باشد و هر کدام یک اندازه و u دارند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *